søndag 29. mars 2009

To lister.

Jeg skal legge to lister. To lister på rommet, fordi jeg pusser opp. Men jeg skal også skrive to lister. En liste om gode ting, og en om dårlige ting. De to listene skal oppsummere hva som har vært bra og hva som har vært dårlig med helgen!

Liste 1.


  • Mamma foreslo at jeg skulle pusse opp garderoben i samme slengen som rommet, og ba meg sette med ned på nett og finne og kjøpe det jeg trengte, og litt det jeg hadde lyst på! Det var en del, for å si det sånn. I alle fall når man er på nett-salg og man vil ha alt. Tror jeg endte opp med rundt 20 nye plagg :D Deriblandt en nydelig sommerkjole! Jeg gleder meg veldig til å ta den på i sommervarmen :D

  • Pappa og jeg så på Varg Veum - fallende engler.

  • Jeg så Snorre i mer en 2 min!

  • Vi fikk besøk av Stig og Magnus og spiste vaffler til det tøt ut av ørene på oss.

  • Jeg fikk vite at jeg og Fredrik skal tilbringe en uke sammen neste uke! Det kan bli hysterisk moro! :D

  • Jeg har vært med familien unormalt mye.

  • Jeg har lært å slakte elger.. :)

  • Jeg har kjørt hunde-slede, og fikk snudd på komando! flink Sykke :D

  • Jeg har slappet av!:D

  • Jeg hadde det veldig hyggelig på fredag kveld =)

  • Jeg har hatt tid til meg selv, og mine uendelige mange spa produkter (som i det siste har støvet ned på hyllen)

  • Jeg har baby-myk hud:)

  • Jeg skal være med som handler for Maren på *gomabu*?

Liste 2.



  • Pappa kjørte fra meg på hundeslede.

  • Pappa har ikke jobbet på rommet mitt.

  • Jeg er syk og er sikker på at influensaen kommer til uka.

  • Jeg har ikke ryddet på rommet, fordi jeg ikke har noe å rydde.

  • Jeg falt da jeg hadde spa tid, og slo hodet hardt i et sten-gulv.

  • Jeg dro litt for hardt da jeg skulle slakte en Elg, så jeg landet i kadaveret ved siden av... -.-

  • 3 elger ble kjørt på med tog...

  • sykke beit meg, fordi han trodde jeg hadde kjøtti hånden.

  • Jeg fant ut at det ikke kommer til å være noen frittgående dyr når jeg får barn, så jeg må betale veldig mye for å dra i dyrehagen om jeg vil at de skal oppleve naturen på kloss hold.

  • Jeg fant ut at skapet jeg ville ha, er for stort til det jeg har plass til.

  • Har ikke sett på om det er noen lekser til i morgen.

  • Jeg kommer meg ikke inn på its.

Dette var min helg i korte trekk:)

Ingen kommentarer: