tirsdag 2. september 2008

endelig har Ingvill Karine fått fingern ut.

Ja, nå er det Ingvill Karine som blogger. Hanna har mast på meg i ca en måned nå og jeg syns kanskje det er på tide og gjøre som hun sier.

På søndag hadde jeg helt vannvittig humørsvingninger. Jeg var nemlig trøtt og hadde vondt i ryggen, MEN hanna fikk meg til å le, så jeg lo. Da jeg lo fikk jeg vondt i ryggen og begynte å gråte. Så lo hanna av meg fordi jeg gråt og da ble jeg sånn: "hold kjeeft, aaau ryggen min. hahaha. gråååt." veldig blandet. Jeg har forresten kommet meg siden denne episoden (nesten) . ryggen er bedre og jeg har fått to netter med god søvn. I dag har jeg tatt solarium. Neste gang jeg ser hanna skal jeg le av henne fordi hun er blek. så det så. Det gleder jeg meg til egentlig :) men nå er hanna sikkert fornøyd over min stå-på-vilje for denne bloggen. Derfor avslutter jeg her og drar ut for å kjøpe is med tilde :)

Ingen kommentarer: