fredag 19. september 2008

Nåå sprekker jeg snart!

Jeg er så sint at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!

Jeg har en venn. hun skal dra nå. hun sier til lærern at hun har kjøretime og stikker hjem... hun har ikke kjøretime før kl. 14.....

Men det er i bunn og grunn ikke det jeg er sur for, det er mer det at jeg kom i morges og hadde spydd på veien til skolen, og ble der for hennes skyld, men nå, nå skal hun bare dra hjem....


FY FANE I HELVETE FOR EN FREKK MEGGE!!!



Ellers er det en helt vanelig fredag. jeg skal ikke noe spess... det er LENGE siden jeg ikke skulle noe spess. MEN jeg skal bake boller med Snorre, verdens beste venn!:)det gleder jeg meg til.


Jeg skal på speidertur i helgen. det vil si, jeg skal gå alene inn, fordi jeg er leder for alle jentene er det ikke passende at ejg går sammen med dem på patrulietur, men jeg ska være der nåe de kommer frem som den gode lederen jeg er:)

I tilleg skal jeg lage bål og la de søte små grille marsmalows:D jeg gleder meg som en unge til julaften til årets første speidertur....!!!!:D:D:):)
Slenger med et bilde av sånn jeg håper det blir..*drømmer*

foruten dette vil jeg henvise dere til http://www.hannalindahl.blogspot.com/ som er min fagblogg. ikke det at jeg bruker den så mye til fag, men men det er da noe:)

over og ut!

Ingen kommentarer: